Συχνές ερωτήσεις

Αρχικά, θα πρέπει να γίνει σαφές ότι η ΠΝΥΚΑ-21, ΔΕΝ είναι : Κόμμα, πολιτικό Κίνημα, πολιτική Κίνηση, πολιτικός φορέας.

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, δεν είναι ένα μόνο πράγμα. Είναι περισσότερα, όπως τα εξής:

 

  • Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι μία ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ εν λειτουργία
  • Στο καθεστώς της “εκλεγόμενης Μοναρχίας” που θέλει τον λαό χωρίς καμία δυνατότητα να αποφασίζει για τα προβλήματα του, απαντάμε, στήνοντας μία προσομοίωση ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ώστε να αποφασίσει ο λαός, για το παρόν και το μέλλον του και η απόφαση του, να εκτελεσθεί, δηλαδή να πραγματοποιηθεί η πλειοψηφούσα άποψη, ασχέτως του αν το καθεστώς την εγκρίνει η όχι.
  • Διότι, έχουμε αντιληφθεί πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ η προσέλευση στις κάλπες, μία μέρα κάθε 4 χρόνια, τη ΜΟΝΗ ΜΕΡΑ που η “εκλόγιμη Μοναρχία” επιτρέπει στον υπήκοο να είναι ελεύθερος να αποφασίσει. Εκείνη δε τη μέρα, του επιτρέπει, ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΆ, να αποφασίσει ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ: ότι δεν θα μπορεί να αποφασίζει, κατά τα επόμενα 4 χρόνια, ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ που τον αφορά, καθώς, διά της κάλπης και της ψήφου του, ο ψηφοφόρος παραιτείται από αυτό το δικαίωμα του, αφού το μεταβιβάζει εν λευκώ σε κάποιο άλλο παρένθετο πρόσωπο και μηχανισμό. Στο κόμμα και στον βουλευτή που ψηφίζει.
  • Αυτός είναι ο τρόπος που η κοινωνία ( ο “Δήμος/Λαός”) “μπαίνει στην άκρη”.

Ο λαός, που δεν αντιλαμβάνεται την παγίδα, με τα ίδια του τα χέρια (!!!) αιχμαλωτίζει, αφοπλίζει και φιμώνει τη Δημοκρατία, ώστε να κυβερνά ασύδοτα η “εκλόγιμη Μοναρχία” με τα τραγικά αποτελέσματα που όλοι ζούμε.

 

  • Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι ΜΊΑ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΠΡΌΤΑΣΗ, η οποία το μόνο που προτείνει και καλεί τον κάθε Έλληνα και Ελληνίδα, είναι να λάβει μέρος στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω” και, με την πράξη του αυτή, να πραγματώσει τη λαϊκή βούληση που θα εκφραστεί ως απόφαση, στο “Δημοψήφισμα” αυτό.
  • Η πρόταση της ΠΝΥΚΑ-21, είναι εντελώς διαφορετική από κάθε άλλη πολιτική πρόταση που σε καλεί να ψηφίσεις την πολιτική πρόταση του Α, Β ή Γ κόμματος και αρχηγού του που, όλοι τους λένε το ίδιο πράγμα: “Ψήφισε εμένα διότι εγώ ξέρω καλλίτερα τι χρειάζεται ο Τόπος και είμαι ο καλύτερος για να σε κυβερνήσω”.
  • Η ΠΝΥΚΑ-21 λέει, το ακριβώς αντίθετο: Κυβέρνησε (δηλαδή αποφάσισε) ΕΣΥ, λαέ.  Διότι ΕΣΎ ΕΊΣΑΙ Ο ΆΡΧΩΝ, ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΌ ΤΗΣ ΧΏΡΑΣ, σύμφωνα και με το Σύνταγμα.
  • Σφετεριστές των αξιωμάτων που εσύ διορίζεις, σου έκλεψαν ύπουλα, αυτό το μέγα δικαίωμα σου και τα καταστροφικά αποτελέσματα αυτής της κλοπής και του σφετερισμού, τα ζεις στην καθημερινότητα σου, λαέ. Ήρθε η ώρα να τα πάρεις πίσω.

 

  • Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι ΜΊΑ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΠΡΌΤΑΣΗ που αφορά, άμεσα, την καθημερινότητα της κάθε ελληνικής οικογένειας που πλήττεται από ανεργία, ανασφάλεια, υποτίμηση, φτώχεια, υποβάθμιση, γκρίνια, απελπισία.
  • Αφορά ΆΜΕΣΑ όλα αυτά, διότι όλα αυτά οφείλονται στη λειτουργία του πολιτεύματος με το οποίο κυβερνάται η Χώρα. Αυτό, έχει παύσει να είναι Δημοκρατία, και έχει εκτραπεί σε “εκλόγιμη Μοναρχία”, όπως το καθορίζει επακριβώς ο καθηγητής Πολιτικών Επιστημών και πρ. Πρύτανης, Γιώργος Κοντογιώργης, καθώς το πολίτευμα καθορίζεται από το “ποιος αποφασίζει”. Κάποιος Μονάρχης, κάποιοι Ολίγοι, ο Δήμος/λαός.

 

  • Καμία από τις μεγάλες καταστροφές που έχουν πλήξει τη Χώρα τα τελευταία 10-15 χρόνια, δεν θα είχε συμβεί, αν είχε ερωτηθεί και ακουστεί η γνώμη του λαού.
  • Ούτε τα Μνημόνια θα υπήρχαν, που πτώχευσαν την κοινωνία για να γλυτώσουν την πτώχευση Γερμανικές και Γαλλικές Τράπεζες, όπως εκ των υστέρων έχουν παραδεχθεί και ομολογήσει επιφανή στελέχη της Τρόϊκα,
  • Μάλιστα, θα είχαμε ζητήσει την αποζημίωση που δικαιούται η Ελληνική κοινωνία, εξ αιτίας της άδικης και απεχθούς καταστροφής που υπέστη και η οποία αντίκειται προς την Ευρωπαϊκή αλλά και διεθνή νομοθεσία του ΟΗΕ, ο οποίος έχει εκδώσει και σχετικό ψήφισμα.

 

  • ούτε την πολύτιμη Ελληνική/Μακεδονική ταυτότητα μας θα είχαμε δώσει στα Σκόπια,

 

  • ούτε η Κύπρος θα έμενε αβοήθητη στα επεκτατικά σχέδια των Τούρκων,

 

  • ούτε θα διαπραγματευόμασταν την παράδοση ελληνικής επικράτειας (νησιά και θάλασσα) στους Τούρκους,

 

  • ούτε θα είχε γεμίσει η Χώρα με μιλιούνια ανθρώπων εντελώς άλλης πολιτισμικής ιδιοπροσωπείας με τη δική μας, που καθιστά αδύνατη την κοινωνική όσμωση μαζί τους. Τουναντίον, δημιουργεί εκατέρωθεν αντανακλαστικά αντιπάθειας και έχθρας, με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται η δύναμη ενός  ηφαιστείου, στα έγκατα της Ελληνικής κοινωνίας.

 

  • Ούτε θα είχε παραλύσει για ένα χρόνο η Χώρα, εξ αιτίας της πανδημίας του Κορωνιού, γεγονός που έχει εκτινάξει το Δημόσιο Χρέος στο διπλάσιο από όσο επέβαλε την υπαγωγή μας στο καθεστώς των Μνημονίων, πριν 11 χρόνια.

 

  • Η ΠΝΥΚΑ-21, Αποτελεί πρόταση για κοινωνικοπολιτική επανάσταση.
  • Επανάσταση, θα πρέπει να ξέρουμε, δεν είναι “παίρνουμε τα όπλα και ορμάμε στη Βαστίλη”. Επανάσταση ορίζεται στις κοινωνικές επιστήμες η απότομη και ασύμμετρη εκτίναξη ενός κοινωνικού μεγέθους μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα (όπου η καταμέτρησή του σχηματίζει λογαριθμική ἠ εκθετική καμπύλη)· γεγονός που ανατρέπει την αναμενόμενη πορεία των πραγμάτων.
  • Η παλλαϊκή συμμετοχή στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω” θα επισφραγίσει την επανάσταση που έχει ανάγκη η ανάσταση της Ελλάδας μας, μετά τον Γολγοθά που ανεβαίνει τα τελευταία 11 χρόνια, δεμένη σε αποφάσεις καταστροφικές για το παρόν και το μέλλον της.

 

Μετά από αυτά, μπορούμε να πούμε πως η ΠΝΙΚΑ-21, είναι όλα τα παρακάτω:

 

Η ΠΝΥΚΑ, είναι ο τόπος, κοντά στην Ακρόπολη,

όπου συγκεντρώνονταν και ψήφιζαν δημοκρατικά, οι αρχαίοι Αθηναίοι

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ

κόμμα, πολιτικό Κίνημα, Κίνηση, ή κάποιου είδους πολιτικός Φορέας .

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι μία “Πρωτοβουλία ελευθεροφρόνων πολιτών “

απαλλαγμένων από Δεξιά και Αριστερά σύνδρομα

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι μία ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ,

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι ΜΊΑ ΜΌΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΕΝΈΡΓΕΙΑ:

Το  “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω”

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, Είναι μία προσομοίωση λειτουργίας

της Δημοκρατίας (της πραγματικής)

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, Είναι μία πολιτική πρόταση, διαφορετική από όλες τις άλλες,

 

Η ΠΝΥΚΑ-21,  είναι

Η ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ

που δημιούργησε η “εκλόγιμη Μοναρχία”,

δεξιόστροφη και αριστερόστροφη.

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι πρόταση

δραπέτευσης της Δημοκρατίας

από την αιχμαλωσία της στην “εκλόγιμη Μοναρχία.

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι μία πολιτική πρόταση

που αφορά, άμεσα,

την ανεργία, την ανασφάλεια, την υποτίμηση, τη φτώχεια,

την υποβάθμιση, τη γκρίνια, την απελπισία,

της κάθε ελληνικής οικογένειας.

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

να πάρει πίσω το κλεμμένο ΔΙΚΑΊΩΜΑ της ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΊΖΕΙ,

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι ο τόπος για το ραντεβού του πολίτη με τη Δημοκρατία,

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, είναι

η γροθιά της Δημοκρατίας, στα μούτρα της “εκλόγιμης Μοναρχίας”.

 

Η ΠΝΥΚΑ-21,  είναι η ΝΕΜΕΣΙΣ

των αδικημένων, των απολυμένων, των  φτωχοποιημένων,

των ανέργων, των ξεσπιτωμένων, των αυτοκτονημένων…

 

Η ΠΝΥΚΑ-21,  είναι  το πρώτο βήμα

για τη δίκη των ενόχων της εθνικής υποτέλειας  του 2010

και της οικονομικής καταστροφής

που βιώνει έκτοτε  η Ελληνική κοινωνία.

 

Η ΠΝΥΚΑ-21,  είναι το πρώτο βήμα

για τη δίκη των  πραξικοπηματιών της 6ης Ιουλίου 2015

που, σφετεριζόμενοι τα δημόσια αξιώματα τους, έφτυσαν τη λαϊκή ψήφο 

και ανέτρεψαν το αποτέλεσμα  του Δημοψηφίσματος του 62%

 ΟΧΙ  ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ

 

Η ΠΝΥΚΑ-21,  θα γίνει  το Βατερλώ της “εκλεγόμενης Μοναρχίας”.

  • Προτείνει στο λαό, να συμμετάσχει στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω”, ώστε να πάρει πίσω, το (και συνταγματικά κατοχυρωμένο) δικαίωμα του ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ για τα προβλήματα της κοινωνίας του. Το δικαίωμα του αυτό, που του το έχει αφαιρέσει, του το έχει κλέψει, το καθεστώς της “εκλόγιμης Μοναρχίας”.
  • Το πως θα γίνει αυτό, περιγράφεται στην απάντηση που δίνεται στο ερώτημα: “Πως, με ποιον τρόπο, θα επιβληθεί στη Βουλή και στην κυβέρνηση η εκτέλεση των αποφάσεων του “Δημοψηφίσματος;”
  • Όπως όλοι οι πολίτες διαπιστώνουν, η κατάσταση της Ελληνικής κοινωνίας, τόσο στον Οικονομικό τομέα, όσο και στον τομέα των Εθνικών θεμάτων, αντιμετωπίζεται από τους διαχρονικά κυβερνώντες, με μία μονίμως φοβική στάση και παθητική πολιτική, που δεν ταυτίζεται με τη βούληση του ελληνικού λαού, όπως αυτό φάνηκε ξεκάθαρα , τόσο με το Δημοψήφισμα του Ιουλίου του 2015, όσο και με τα επικά συλλαλητήρια για τη μη παράδοση Ελληνικής / Μακεδονικής ταυτότητας στα Σκόπια.

 

  • Αποτέλεσμα αυτής της, ασύμφωνης με τη βούληση του λαού, αντιμετώπισης των προβλημάτων, τόσο από τα αριστερόστροφα κόμματα όσο και από τα δεξιόστροφα, είναι οι σοβαρές απώλειες εθνικής κυριαρχίας που ήδη έχουμε υποστεί, κατά τα χρόνια της “μεταπολίτευσης”, αλλά βλέπουμε να προετοιμάζονται και άλλες, ακόμη πιο οδυνηρές, τόσο στην οικονομία τής κάθε οικογένειας, αλλά και στις θάλασσες και στα νησιά μας.

 

  • Είναι, λοιπόν, επείγουσα ανάγκη η αλλαγή πλεύσης της Ελλάδας, από αυτήν που το καθεστώς της “εκλόγιμης Μοναρχίας” (υπηρετούμενο τόσο από τα δεξιόστροφα, όσο και από τα αριστερόστροφα κόμματα) ακολουθεί χωρίς, αποδεδειγμένος πλέον, να έχει δυνατότητα να την αλλάξει.
  • Είναι απολύτως νόμιμη. Καλύπτεται από το άρθρο 52 του Συντάγματος που αναγράφει: “H ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας, τελεί υπό την εγγύηση όλων των λειτουργών της Πολιτείας, που έχουν υποχρέωση να τη διασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση. Nόμος ορίζει τις ποινικές κυρώσεις κατά των παραβατών της διάταξης αυτής”.

 

  • Καθώς τα κίνητρα μας για τη δημιουργία του “Δημοψηφίσματος” είναι η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία, η δημιουργία του συνάδει απολύτως με το πνεύμα και το γράμμα του άρθρου 120, παρ.2, που γράφει: “O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
  1. Διότι, η συμμετοχή σου στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω” είναι ο μοναδικός τρόπος να αποφευχθεί ο κομματικός εγκλωβισμός των δημοκρατικών/πατριωτικών δυνάμεων, μέσα στα μεγάλα ή μικρά κόμματα.
  2. Και πρέπει, οι δυνάμεις αυτές, να απεγκλωβιστούν, διότι μόνον τότε θα μπορέσει να συγκροτηθεί η παλλαϊκή συσπείρωση που απαιτείται, ώστε να δημιουργηθεί ο απαιτούμενος λαϊκός όγκος για την ανατροπή του καθεστώτος της “εκλόγιμης Μοναρχίας” που όσο διατηρείται στην κυβερνητική εξουσία, καταστρέφει όλο και περισσότερο την Ελλάδα μας.
  3. Πρέπει να συμμετάσχεις, επιβάλλεται αν είσαι δημοκράτης και πατριώτης, επειδή το “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω” είναι η μόνη πολιτική πράξη, έξω από Αριστερά και Δεξιά πλαίσια, που σου δίνει τη δυνατότητα να δηλώσεις, να αποφασίσεις, αλλά και (το σπουδαιότερο) να επιβάλλεις την απόφαση σου, η Ελληνική κοινωνία (κι εσύ ως συστατικό της) να απελευθερωθείτε από την αιχμαλωσία σας στην “εκλόγιμη Μοναρχία” που μας κυβερνά τα τελευταία 45 χρόνια, έχοντας μεταμφιεσθεί ύπουλα, σε Δημοκρατία.
  1. Το “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω”, δεν έχει απλώς σχέση με τον πατριωτισμό, αλλά είναι ύψιστη πατριωτική πράξη, διότι:“Είμαι πατριώτης”, σημαίνει :“Αγαπώ την πατρίδα μου και θέλω την Ελληνική κοινωνία ΠΕΡΗΦΑΝΗ για την ιστορία της, ΕΛΕΥΘΕΡΗ και  ΔΥΝΑΤΗ για το παρόν και το μέλλον της και είμαι έτοιμος και πρόθυμος να παλαίψω γι’ αυτά”.
  2. Αν αντιλαμβάνεσαι αυτά τα απλά αλλά βασικά, μεγάλα και δύσκολα που πρέπει να υπερασπισθούμε ώστε να τα έχει η πατρίδα μας, τότε είναι αυτονόητο πως καταλαβαίνεις το χρέος σου να αντιδράσεις όταν, την πιο προικισμένη Χώρα του κόσμου, η “εκλόγιμη Μοναρχία” που την κυβερνά τα τελευταία 45 χρόνια με την ανοχή και ψήφο μας, την οδηγεί (πότε από Δεξιά και πότε από Αριστερά μονοπάτια) σε εθνομηδενιστική αποδόμηση της ιστορίας της, σε  ξεχαρβάλωμα της γλώσσας της  και την έχει καταντήσει οικονομικά (και όχι μόνο) αδύναμη, περιφρονημένη και υπόδουλη σε ξένα κέντρα και συμφέροντα.
  3. Το “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω” είναι η μόνη πολιτική πράξη, έξω από Αριστερά και Δεξιά πλαίσια, που σου δίνει τη δυνατότητα να δηλώσεις, να αποφασίσεις, αλλά και (το σπουδαιότερο) να επιβάλλεις την απόφαση σου, η Ελλάδα να γίνει  ελεύθερη, δυνατή  και περήφανη.

Οπότε, η διεξαγωγή και η συμμετοχή κάθε Έλληνα πατριώτη στο  “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω”, το οποίο είναι η απελευθέρωση της κοινωνίας από την ύπουλη αιχμαλωσία της στην  “εκλόγιμη Μοναρχία”, είναι ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ προς την πατρίδα. Δηλαδή αναγκαία πατριωτική πράξη. Είτε το καταλαβαίνει, είτε όχι.

  1. Η ΠΝΥΚΑ-21 δεν παροτρύνει ούτε συμβουλεύει κανέναν να μην παρακολουθεί και να μην υποστηρίζει ό,τι θεωρεί ωφέλιμο για την Ελλάδα και τον ίδιο.
  2. Αυτό, πρέπει να γίνει κατανοητό, τόσο από τους υποστηρικτές των διαφόρων εξωκοινοβουλευτικών κομμάτων του Δημοκρατικού / Πατριωτικού χώρου, αλλά και από τις ηγεσίες τους, είναι πως  η πρόταση αυτή της ΠΝΥΚΑ-21, με την προβλεπόμενη εκλογή προσώπων για την ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ,  δίνει τη δυνατότητα στα πρόσωπα που αποτελούν ηγετικά στελέχη αυτών των κομμάτων, να εκλεγούν από μία μεγάλη λαϊκή βάση, ικανή να στηρίξει κυβέρνηση και όχι, απλώς, να αγωνισθούν για να μπουν στη Βουλή.
  3. Δεδομένου ότι η συμμετοχή στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω” , δεν προϋποθέτει ούτε απαιτεί την απάρνηση της όποιας κομματικής επαφής των ψηφοφόρων του “δημοψηφίσματος”, η υποστήριξη της συμμετοχής και από τους υποστηρικτές των εξωκοινοβουλευτικών κομμάτων του Δημοκρατικού/Πατριωτικού χώρου, καθίσταται ωφέλιμη και γι’ αυτά, εφ’ όσον δεν  προτάσσουν τις κομματικές βλέψεις τους από το γενικό πατριωτικό /δημοκρατικό συμφέρον και εφ’ όσον δέχονται να υπηρετήσουν τις αποφάσεις του λαού, αντί να επιβάλλουν τις δικές τους.
  • Ασφαλώς. Για κάθε ένα από τα θέματα που θα τεθούν στην κρίση των ψηφοφόρων του “Δημοψηφίσματος”, η ΠΝΥΚΑ-21 θα οργανώσει ΣΥΝΕΔΡΙΟ με τη συμμετοχή κορυφαίων αναλυτών, για την πολύπλευρη ανάπτυξη των επιχειρημάτων αμφοτέρων των απόψεων.

 

  • Επίσης, για κάθε θέμα του “Δημοψηφίσματος”, θα υπάρχει ενδελεχής πληροφόρηση για την μέχρι στιγμής εξέλιξη του, όπως αυτή προκύπτει μέσα από ήδη δημοσιευμένα άρθρα και συνεντεύξεις αναλυτών του κάθε θέματος.
  • Επιλογή προσώπων για μία “ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ”
    1. Οι διαδικασίες για την επιλογή αυτή, θα αρχίσουν, εφ’ όσον και όταν η λαϊκή συμμετοχή υπερβεί,στο τέλος της ψηφοφορίας, το κρίσιμο όριο, που είναι αυτό που μπορεί να αναδείξει κυβέρνηση.
    2. Εφ΄όσον διαπιστωθεί ότι η συμμετοχή του λαού στο “Δημοψήφισμα για την
      Ελλάδα που θέλω”, είναι η αναμενόμενη, η ΠΝΥΚΑ-21 θα προχωρήσει στην ανάδειξη “ηγετικής ομάδας”, στην οποία θα συμμετέχουν και οι αρχηγοί των πατριωτικών/δημοκρατιών κομμάτων που θα υποστηρίξουν τη συμμετοχή των οπαδών τους στο δημοψήφισμα.
    3. Μέσα από αδιάβλητες δημοκρατικές διαδικασίες και ψηφοφορίες, οι εγγεγραμμένοι ψηφοφόροι θα επιλέξουν τα πρόσωπα που θα αποτελέσουν την ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ που θα είναι η εκτελεστική ομάδα των αποφάσεων του “Δημοψηφίσματος”.

 

  • Διενέργεια του “Δημοψηφίσματος” :
    1. Η ψηφοφορία θα αρχίσει την 25η Μαρτίου 2022 και θα διαρκέσει μέχρι και τα μεσάνυχτα της 30ής Απριλίου 2022.
    2. Αν, την ημέρα λήξης της ψηφοφορίας, διαπιστωθεί ότι η προσέλευση στο Δημοψήφισμα δυναμώνει, πιθανώς θα δοθεί παράταση του χρόνου λήξης της ψηφοφορίας
    3. Αν δεν υπάρξει η αναμενόμενη προσέλευση του λαού, κάτι που θα φανεί από τις πρώτες εβδομάδες, μετά τη δημοσιοποίηση της πρόσκλησης προς τον λαό, το εγχείρημα θα ματαιωθεί.
  • Μετά το “Δημοψήφισμα”.
    • Μετά το “Δημοψήφισμα”, οι πολίτες που θα έχουν ψηφίσει αυτό που θέλουν, θα αποτελούν, ήδη, τη λαϊκή βάση μίας ευρείας κυβερνητικής πλειοψηφίας η οποία, μετά και την εκλογή της ηγετικής της ομάδας, θα ορκισθεί ότι θα δουλέψει για την πραγμάτωση των αποφάσεων του “Δημοψηφίσματος” και θα είναι έτοιμη να πραγματώσει τις αποφάσεις του “Δημοψηφίσματος”, μόλις αναλάβει τα κυβερνητικά καθήκοντα.
    • Για τον τρόπο που η νέα αυτή πολιτική δύναμη θα αναλάβει τη  διακυβέρνηση της Χώρας, θα αποφασίσει το σώμα των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων, έχοντας  ήδη δημιουργημένο τον απαιτούμενο όγκο της λαϊκής βάσης που εκλέγει  κυβέρνηση.
    • Η νέα πολιτική δύναμη που θα έχει δημιουργηθεί από την συσπείρωση των πολιτών στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω”, θα κληθεί, τότε, να αποφασίσει αν θα ακολουθηθεί η Συνταγματική διαδικασία, ή άλλη νόμιμη.
    • Αν αποφασίσει να ακολουθηθεί η Συνταγματική διαδικασία, θα πρέπει να  ιδρυθεί κόμμα, ή συνασπισμός κομμάτων, για να λάβει μέρος στις εκλογές, αναμένοντας να ψηφισθεί από τους ψηφοφόρους του δημοψηφίσματος, ώστε  να έρθει πρώτο, και να του ανατεθεί η κυβέρνηση.

Απάντηση εν συντομία:  ΝΑΙ, είναι εφικτή, καθώς συντρέχουν, τόσο τα πολιτικά, όσο και τα ποσοτικά  πραγματικά στοιχεία που υπάρχουν στην παρούσα συγκυρία.

 

Η ανάλυση αυτών, παρατίθεται παρακάτω.

  • Τα πραγματικά πολιτικά και ποσοτικά στοιχεία που, στην παρούσα συγκυρία, τα οποία αφορούν την προσέλευση λαού για να ψηφίσει στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω”,  είναι τα εξής:
  • Η σημερινή κυβέρνηση, κυβερνά διότι την ψήφισαν 2.352.000 πολίτες.

 

  • Αν στο κάλεσμα της ΠΝΥΚΑΣ-21,  ανταποκριθούν 2 εκ. πολίτες που θα ψηφίσουν εναντίον της “εκλόγιμης Μοναρχίας”, θα έχει δημιουργηθεί η νέα λαϊκή δύναμη που θα διεκδικήσει τη διακυβέρνηση της Χώρας με τις κατευθυντήριες αποφάσεις που ήδη θα έχει πάρει.

 

  • Περισσότεροι από το 75-80% των Ελλήνων  πολιτών (δηλαδή περί τα 7,5 εκατομμύρια) είναι πατριώτες και δημοκράτες, διασκορπισμένοι στα διάφορα κόμματα, ή απέχουν από τις εκλογές.

 

  • Τόσο οι Έλληνες πατριώτες, όσο και οι Δημοκράτες, είναι εξαιρετικά απογοητευμένοι από τα κόμματα που παραδοσιακά ψήφιζαν ως τώρα, καθώς στην τελευταία 15ετία, έχουν προδοθεί, μετά τη διαπίστωση ότι αυτά, ασχέτως της Δεξιάς ή της Αριστεράς ταμπέλας τους,  ακολουθούν την ίδια κοινή φοβική, ενδοτική και τελικά καταστροφική (τόσο για την κοινωνία, όσο και για τη Χώρα) πολιτική, σε όλα τα μεγάλα θέματα, εθνικά και οικονομικά.
  • Τα κόμματα αυτά, μαζί στήριξαν, επί 11 χρόνια,
  • την άνευ όρων παράδοση της κυριαρχίας μας επί της Εθνικής μας Οικονομίας, που ισοδυναμεί με τη γενικότερη παράδοση κυριαρχίας μας.

 

  • μαζί προέβησαν στο πραξικόπημα εναντίον της Δημοκρατίας, της 6ης Ιουλίου του 2015, όταν έφτυσαν το ηρωικό ΟΧΙ του 62% και το έκαναν, μέσα στη Βουλή, ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ

 

  • μαζί στηρίζουν την έωλη Συμφωνία των Πρεσπών

 

  • από κοινού έχουν προετοιμάσει το έδαφος (με συγκεκριμένες ενέργειες και με συγκεκριμένες παραλήψεις ενεργειών) για παραχώρηση στους Τούρκους, της κυριαρχίας μας επί νησιών και θαλασσίων εκτάσεων μας, ανυπολόγιστης οικονομικής και γεωπολιτικής αξίας.

 

  • Από κοινού έχουν κάνει αποδεκτό τον βίαιο και εκτεταμένο εποικισμό της Χώρας μας από ανθρώπους εντελώς άλλου πολιτισμικού προτύπου, που καθιστά αδύνατη την όσμωση τους με την Ελληνική κοινωνία και ως εκ τούτου αναπτύσσεται μία αντιπαλότητα και εχθρότητα που το μόνο που επιτυγχάνει, είναι να δημιουργεί ένα ηφαίστειο, στα έγκατα της Ελληνικής κοινωνίας.

 

  • Όλα αυτά και άλλα, έχουν αποκαλύψει στα μάτια των περισσοτέρων ψηφοφόρων των “κομμάτων εξουσίας” ότι, ο μόνος λόγος που υπάρχει η κομματική αντιπαλότητα, είναι για να δημιουργείται  “στάχτη στα μάτια” του λαού, ώστε να μη βλέπει τη μεγάλη απάτη της “εκλόγιμης Μοναρχίας”, που με την κομματική αντιπαλότητα, στρέφει την προσοχή του λαού αλλού, αποσπώντας τη σκέψη του από το σημείο που διενεργείται η εξαπάτηση του, δηλαδή από το σημείο όπου η λαϊκή ψήφος καθίσταται χειροπέδη της Δημοκρατίας.Αυτό,  συντελείται ως εξής:

Ο λαός, προσέρχεται στις κάλπες, μία μέρα κάθε 4 χρόνια, τη ΜΟΝΗ ΜΕΡΑ που η “εκλόγιμη Μοναρχία” επιτρέπει στον υπήκοο να είναι ελεύθερος να αποφασίσει.

Εκείνη δε τη μέρα, του επιτρέπει, ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΑ, να αποφασίσει ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ: ότι δεν θα μπορεί να αποφασίζει, κατά τα επόμενα 4 χρόνια, ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ που τον αφορά, καθώς, διά της κάλπης και της ψήφου του, ο ψηφοφόρος παραιτείται από αυτό το δικαίωμα του, αφού το μεταβιβάζει εν λευκώ και ανεκκλήτως,  σε κάποιο άλλο παρένθετο πρόσωπο και μηχανισμό. Στο κόμμα και στον βουλευτή που ψηφίζει.

Αυτός είναι ο τρόπος που η κοινωνία ( ο “Δήμος/Λαός”) “μπαίνει στην άκρη”.

ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, αιχμαλωτίζεται, αφοπλίζεται και φιμώνεται η Δημο-κρατία  και κυβερνά ασύδοτα η “εκλόγιμη Μον-αρχία”, με συνέπεια τα τραγικά αποτελέσματα που όλοι ζούμε στην καθημερινότητα μας.

 

  • Τα νέα κόμματα, όλα, λένε το ίδιο ακριβώς με τα παλιά: “Εμείς ξέρουμε τί χρειάζεται να γίνει. Ορίστε, το λέμε στο πρόγραμμα μας. Ψηφίστε μας διότι είμαστε οι καλύτεροι”.

Ο λαός ψηφίζει τον “λιγότερο χειρότερο”, αλλά  στην πραγματικότητα, ψηφίζοντας διαιωνίζει την απαγόρευση του λαού από το δικαίωμα και υποχρέωση  του, να αποφασίζει για τα της ζωής του. Δικαίωμα και υποχρέωση  που του δίνει το ίδιο το Σύνταγμα, με το πρώτο και θεμελιώδες άρθρο του, που τον κατονομάζει ως “κυρίαρχο” του πολιτεύματος- κράτους, εκ τού οποίου (λαού) πηγάζουν όλες οι εξουσίες που πρέπει να ασκούνται υπέρ αυτού (του λαού).

 

Μετά την καταγραφή των παραπάνω πραγματικών δεδομένων, καταφαίνεται ότι η πολιτική πρόταση της ΠΝΙΚΑ-21, για συμμετοχή του λαού στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω”, χρειάζεται το ένα τρίτο των Ελλήνων δημοκρατών και πατριωτών, προκειμένου να φτάσει στα 2 εκ. πολιτών που θα ψηφίσουν εναντίον της “εκλόγιμης Μοναρχίας” στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω” (6 εκ. πατριώτες/δημοκράτες Χ 1/3 = 2 εκ.).

  • Με τα παραπάνω δεδομένα, κανένας δεν μπορεί να αποκλείσει πως οι τρείς στους δέκα πατριώτες/δημοκράτες, απελπισμένοι από τη συμπεριφορά των κομμάτων που υποστήριξαν τα τελευταία 15 χρόνια και τη συνειδητοποίηση της ύπουλης υποδούλωσης τους στην “εκλόγιμη Μοναρχία”, δεν θα βρει γοητευτική την πρόταση της ΠΝΙΚΑ-21 για ένα άλμα προς την απελευθερώτρια Δημοκρατία.
  • Εφ’ όσον προσέλθουν 2 εκ. πολίτες και ψηφίσουν στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω”, εκφράζοντας τη βούληση τους να αποφασίζει η κοινωνία για τα προβλήματα της και όχι κάποιοι κομματικοί εγκάθετοι, οι πολίτες αυτοί, ήδη, αυτομάτως, θα έχουν δημιουργήσει τη νέα πολιτική δύναμη της Ελληνικής κοινωνίας που θα είναι έτοιμη, από κάθε άποψη, να κυβερνήσει, με δεδομένες  πολιτικές θέσεις (αυτές που ψήφισε ο λαός στο “Δημοψήφισμα”) με τον απαιτούμενο κοινωνικό όγκο που δημιούργησε και υποστηρίζει αυτές τις θέσεις και με εκλεγμένα, από αυτή τη δύναμη, τα πρόσωπα που θα απαρτίζουν την “Κυβέρνηση Εθνικής Εμπιστοσύνης”, η οποία θα αναλάβει να εφαρμόσει τις αποφάσεις που πάρθηκαν με το “Δημοψήφισμα”.
  • Το θέμα της ανάληψης της διακυβέρνησης της Χώρας από αυτή τη νέα δύναμη, ώστε να εκτελέσει τις αποφάσεις της, θα είναι, απλώς, θέμα επιλογής της διαδικασίας για την ανάληψη της κυβερνητικής εξουσίας.

Ο ίδιος αυτός λαός,  θα αποφασίσει (με σχετική ψηφοφορία) αν θέλει να αναλάβει την κυβερνητική εξουσία σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το Σύνταγμα, ώστε να επιβάλλει, ως κυβέρνηση, την εκτέλεση των αποφάσεων του, ή αν θέλει να αναλάβει την κυβερνητική εξουσία με άλλον τρόπο που, ίσως, προταθεί στο Σώμα των ψηφοφόρων.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Το Σύνταγμα προβλέπει την ανάθεση της Κυβέρνησης, στο κόμμα που στηρίζεται στη Βουλή από την απόλυτη πλειοψηφία των εκλεγμένων βουλευτών (151+ έδρες).

Με τη λειτουργία του Δημοψηφίσματος για την Ελλάδα που θέλω, δεν χρειάζεται να υπάρξει κόμμα, ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΊ η νέα παλλαϊκή πολιτική δύναμη που θα συσπειρώσει την πλειοψηφία της κοινωνίας, η οποία θα είναι ικανή σε μέγεθος, για την ανατροπή της καταστροφικής Ολιγαρχίας που κυβερνά και καταστρέφει τη Χώρα μας.

Τη δύναμη αυτή την δημιουργεί το Δημοψήφισμα.

 

Η ανάγκη ύπαρξης κόμματος, θα προκύψει ΟΤΑΝ και ΑΝ, ο ίδιος ο λαός που θα αποτελεί τη νέα παλλαϊκή πολιτική δύναμη, θα αποφασίσει (με ξεχωριστή ψηφοφορία) τη δημιουργία ή όχι κόμματος, προκειμένου να αναλάβει την ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το Σύνταγμα. 

 

Με άλλα λόγια, το κόμμα θα καταστεί (υποχρεωτικά) το απαραίτητο όχημα για την ΕΙΡΗΝΙΚΗ ανάληψη της κυβερνητικής εξουσίας, από αυτή τη νέα πλειοψηφία.

 

Καθίσταται, λοιπόν, σαφές, πως με την πρόταση της ΠΝΥΚΑ-21, αλλάζουμε δραματικά τη χρήση του κόμματος και ΑΠΌ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΣΥΣΠΕΊΡΩΣΗΣ ενός υποσυνόλου της κοινωνίας που κομματιάζει το σύνολο της κοινωνίας, χρησιμοποιούμε το κόμμα  απλώς ως το (απαραίτητο από το  Σύνταγμα)  ΌΧΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΆΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΉ ΕΞΟΥΣΊΑ, μίας ήδη διαμορφωμένης μεγάλης πολιτικής συσπείρωσης που δημιουργήθηκε, όχι με την ίδρυση κόμματος, αλλά με ένα άτυπο “Δημοψήφισμα”.

 

Η ριζοσπαστική αυτή αλλαγή της χρήσης του κόμματος, αποτελεί πράξη με την οποία “βάζουμε τα βόδια πριν από το κάρο”, δηλαδή στη σωστή τους θέση, ενώ η ίδρυση κόμματος για να συσπειρώσουμε τον κόσμο που θα ανατρέψει το σάπιο κατεστημένο, είναι πράξη κατά την οποία, λανθασμένως, “βάζουμε το κάρο πριν από τα βόδια”, με αποτέλεσμα να μη μπορούμε, επί χρόνια πολλά, να οργώσουμε το χωράφι, επιτρέποντας στο καθεστώς να διαιωνίζει την επικυριαρχία του επί του πραγματικού αφεντικού, του λαού της Χώρας.

Αποτέλεσμα αυτής της ριζοσπαστικής αλλαγής στη χρήση του κόμματος, είναι η εξουδετέρωση της μεγάλης παγίδας του ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ που έχει στημένη το καθεστώς για να διαλύει την λαϊκή ΙΣΧΥ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ, που είναι αυτό που το καθεστώς φοβάται και τρέμει.

  • Διότι η πρόταση που απευθύνει στον λαό η ΠΝΥΚΑ-21 αφορά μία συγκεκριμένη πράξη: Να συμμετάσχει στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω” . Για την πράξη αυτή, δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη θρησκευτική προτίμηση ή προσήλωση ή αποκλεισμός.

 

  • Με την ευκαιρία, ίσως χρειάζεται να πούμε δύο λόγια γενικότερα για τη σχέση θρησκείας και πολιτικής,
  • Κατά τον 21ο αιώνα. στον “Δυτικό κόσμο”, η θρησκεία δεν έχει να κάνει τίποτε με την πολιτική.
  • Η θρησκεία, ως δημιουργός ανθρώπων με ηθικές αρχές, αποτελεί προϋπόθεση μίας ανθρωποκεντρικής (δηλαδή ηθικής και δίκαιης) πολιτικής, αλλά δεν είναι πολιτική.
  • Η Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη, αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση για τη διάπλαση χαρακτήρα ικανού να βλέπει τα πράγματα ελεύθερα και με αγάπη, με αλληλεγγύη και με αυταπάρνηση. Στοιχεία απαραίτητα για μία κοινωνία δικαίου, αλληλεγγύης, υψηλών στόχων και αυταπάρνησης για την επιτυχία τους.
  • Τα ίδια, βέβαια, στοιχεία (με εξαίρεση το μεγάλο δίδαγμα της Αγάπης) προσφέρει και η αρχαία ελληνική φιλοσοφική κοσμοθεώρηση.
  • Δεν υπάρχει, σήμερα, κανένας λόγος αντιπαλότητας μεταξύ των δύο αυτών πυλώνων της ηθικής, όταν μάλιστα η Ορθοδοξία έχει ενσωματώσει στα διδάγματα της πολλά στοιχεία της αρχαίας Ελληνικής φιλοσοφικής κοσμοθεώρησης

Είναι πολύ απλό και καθόλου δύσκολο. Αρκεί να :

  1. Πατήσεις το “κουμπί” ΕΓΓΡΑΦΗ που θα σε βγάλει στην πλατφόρμα του δημοψηφίσματος
  2. Να ψηφίσεις
  3. Να οδηγήσεις και όλους τους φίλους σου στο να ψηφίσουν (μέσα στην επόμενη εβδομάδα) στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα που θέλω”

Στο άτυπο αλλά νόμιμο αυτό οιονεί δημοψήφισμα, που διεξάγεται χωρίς λεφτά και χωρίς τους επίσημους εκλογικούς καταλόγους του κράτους, αυτό που θα μετρήσει στην ψηφοφορία, θα είναι κυρίως, δύο τινα:

 

1ον)  Ο όγκος της συμμετοχής, συνολικά. Δηλαδή, πόσοι συνολικά, θα ψηφίσουν.

  • Έτσι, αν το καθεστώς βάλει βαλτούς να ψηφίσουν όπως αυτό θέλει, το μόνο που θα κάνει, είναι να δυναμώσει τον όγκο συμμετοχής και, έτσι, να προκαλέσει μεγαλύτερη ζήτηση συμμετοχής στο Δημοψήφισμα, καθώς ο κόσμος πάει εκεί που πάνε πολλοί.

 

2ον)  Το άλλο που θα μετρήσει, είναι οι πατριωτικές και δημοκρατικές απαντήσεις στο κάθε ερώτημα.

  • Πχ στο ερώτημα: “Θέλεις την ακύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών ;” θα μετρήσουμε τα ΝΑΙ.

Αν αυτά είναι, πχ 2 εκ., μας είναι αδιάφορο αν τα ΟΧΙ  είναι περισσότερα, κάτι που μπορεί να οφείλεται σε πληρωμένα τρόλ του κατεστημένου.

Μας αρκεί που  ξέρουμε πως 2 εκ. πολίτες θέλουν την ακύρωση της.

Αυτοί, αρκούν για να την ακυρώσουμε, ως κυβέρνηση που μπορούμε, εμείς ο λαός,  να γίνουμε με τα 2 εκ. ψηφοφόρους αυτού και των άλλων πατριωτικών ΝΑΙ.

  • Το ίδιο ισχύει σε κάθε ερώτηση.

 

Με το σκεπτικό αυτό, παρακαλούμε τους ψηφοφόρους να αποφύγουν κάθε μεθόδευση για διπλοψηφία, διότι δεν υπάρχει κανένας λόγος.

___________________

 

Έτσι, μετά την παραπάνω διευκρίνηση,  όποιος επιχειρηματολογήσει εναντίον του ενωτικού αυτού δημοψηφίσματος, με την αιτιολογία ότι τα αποτελέσματα του είναι άκυρα και ανάξια , διότι υπάρχει δυνατότητα διπλοψηφίσματος, θα είναι, είτε βαλτός του σάπιου κατεστημένου, είτε ηλίθιος, ανίκανος να καταλάβει τα παραπάνω απλά.

Μετάβαση στο περιεχόμενο