ΠΝΥΚΑwhite

άρχων της χώρας είναι ο λαός

Αντί  ιδρυτικής Διακήρυξης

(25η Μαρτίου 2021)

Η Πρωτοβουλία ελευθεροφρόνων πολιτών ΠΝΥΚΑ-21,

απαλλαγμένων από Δεξιά και Αριστερά σύνδρομα

δεν είναι κόμμα, πολιτικό Κίνημα, Κίνηση, ή πολιτικός Φορέας

Είναι μία πρωτοβουλία προσώπων από τη βάση της κοινωνίας, χωρίς εγωϊσμούς και φιλαρχηγίες, τα οποία έχουν συνειδητοποιήσει πως η ύπαρξη όλων των δεινών που καταστρέφουν τη ζωή μας, οφείλεται σε ένα και μόνο γεγονός:

  • Στο ότι για κανένα από τα θέματα που βασανίζουν καθημερινά την Ελληνική

οικογένεια, αλλά και ολόκληρο το έθνος, δεν ρωτήθηκε και δεν ζητήθηκε η γνώμη και η απόφαση της κοινωνίας, όπως θα έπρεπε, αφού το πολίτευμα της Χώρας λέγεται και υποστηρίζεται ότι είναι Δημοκρατία.

 

Αφού, λοιπόν, το πολίτευμα λειτουργεί ερήμην του λαού, αγνοώντας την ύπαρξη και τη γνώμη

του λαού, σε αντίθεση με το πρώτο και θεμελιώδες άρθρο του Συντάγματος που αναγορεύει τον

λαό σε κυρίαρχο του κράτους, παίρνουμε θέση και προτείνουμε:

 

Να λάβουμε εμείς οι ίδιοι τις αποφάσεις για το παρόν και το μέλλον μας

(διαβουλευόμενοι πρώτα επαρκώς γι’ αυτές με τους επαϊοντες).

ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΝΑ ΤΙΣ ΛΑΒΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ,

 ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΕΣ,

θέλει-δεν θέλει το καθεστώς!

 

Έτσι θα αποκαταστήσουμε τη λειτουργία της Δημοκρατίας

και θα εξοστρακίσουμε την Ολιγαρχία

που κυβερνά υπό τον μανδύα Δημοκρατίας,

εξαπατώντας μας ανυπόφορα και καταστροφικά.

 

Διότι, έχουμε αντιληφθεί πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ η προσέλευση στις κάλπες, μία μέρα κάθε 4 χρόνια, τη ΜΟΝΗ ΜΕΡΑ που η Ολιγαρχία επιτρέπει στον υπήκοο να είναι ελεύθερος να αποφασίσει. Εκείνη δε τη μέρα, του επιτρέπει, ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΑ, να αποφασίσει ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ: ότι δεν θα μπορεί να αποφασίζει, κατά τα επόμενα 4 χρόνια, ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ που τον αφορά, καθώς, διά της κάλπης και της ψήφου του, ο ψηφοφόρος παραιτείται από αυτό το δικαίωμα του, αφού το μεταβιβάζει εν λευκώ σε κάποιο άλλο παρένθετο πρόσωπο και μηχανισμό. Στο κόμμα και στον βουλευτή που ψηφίζει.

Αυτός είναι ο τρόπος που η κοινωνία ( ο “Δήμος/Λαός”) “μπαίνει στην άκρη”.

Αιχμαλωτίζεται, αφοπλίζεται και φιμώνεται η Δημο-κρατία και κυβερνά ασύδοτα η “εκλόγιμη Μοναρχία”, με τα τραγικά αποτελέσματα που όλοι ζούμε.

Μετά την πτώχευση της κοινωνίας μας, διά της υπογραφής των Μνημονίων (από το 2010 και εντεύθεν, που υπογράφηκαν για να σωθούν οι Γερμανικές και Γαλλικές Τράπεζες, όπως μας διαβεβαίωσε και ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα) και μετά την έκπτωση της Χώρας μας από “σχετικά ελεύθερο κράτος” που ήταν, σε “απολύτως εξαρτημένο οικονομικά προτεκτοράτο”,

χωρίς δική του βούληση, που εκτελεί αμελητί τις αποφάσεις των εξωχώριων επικυρίαρχων της Οικονομίας του, με προεξάρχουσα την Ευρωπαϊκή Ένωση της οποίας ηγείται η βιομηχανική αυτοκρατορία της  Γερμανίας, η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η Χώρα μας, είναι άκρως κρίσιμη για τη συνέχιση της εθνικής μας ύπαρξης και της πορείας του κράτους μας στο μέλλον, ως ελεύθερη κρατική οντότητα.

 

Η κατάσταση γίνεται απελπιστική, όταν στην κατάσταση αυτή της Οικονομίας μας, προσθέσουμε την τραγική επιβάρυνση που αυτή υπέστη, εξ αιτίας λανθασμένων κινήσεων για την αντιμετώπιση της επιδημίας του κορωνοϊού, που έχει διπλασιάσει το μέγεθος του Δημόσιου Χρέους από ό,τι ήταν το 2010, όταν εξ αιτίας του οδηγηθήκαμε στα Μνημόνια.

Εν τω μεταξύ, η καθημερινότητα του κάθε Έλληνα, έχει αλλάξει δραματικά με την εμφύτευσηστο σώμα της κοινωνίας, μεγάλου αριθμού ανθρώπων, εντελώς διαφορετικού πολιτισμικού χαρακτήρα και εθνοτικής ιδιοπροσωπείας, που καθιστά αδύνατη την ενσωμάτωση τους στην Ελληνική κοινωνία, δημιουργώντας έτσι εκρηκτική κατάσταση για τη μελλοντική συμβίωση των δύο μερών.

  • Σε τι μπορεί να αποβλέπει αυτός ο βίαιος και έντονος εποικισμός της Ελλάδας που, σημειωτέον, δεν έχει ανάγκη από “ξένα χέρια”, όταν δεν έχει δουλειές για τα Ελληνικά χέρια και μυαλά, τα οποία ξενιτεύονται, αδειάζοντας και απορφανεύοντας τη Χώρα από το πλέον παραγωγικό κομμάτι της, όχι μόνο για την Οικονομία της, αλλά, κυρίως, για τη δημογραφία της;;

 

Στα παραπάνω, έρχεται να προστεθεί η, εκ μέρους του καθεστώτος, βάναυση προσβολή τόσο της Δημοκρατίας όσο και του πατριωτισμού, όταν το καθεστώς ανέτρεψε με πολιτικό πραξικόπημα, το 2015, την ετυμηγορία του Δημοψηφίσματος του

62% ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ, και το 2018 έφτυσε υβριστικά την γιγαντιαία λαϊκή απαίτηση των μεγαλυτέρων

λαϊκών συλλαλητηρίων της μεταπολίτευσης, για μη παράδοση της Ελληνικής/Μακεδονικής ταυτότητας στους Σκοπιανούς.

 

Και, σαν να μην έφταναν αυτά τα τεράστια προβλήματα, εξ αιτίας της διαπιστωμένης απώλειας αυτοδιάθεσης της Ελλάδας, ο Τουρκικός μεγαλοϊδεατισμός βρίσκει ιδανική τη συγκυρία για να διεκδικήσει το βιλαέτι που έχασε πριν 200 χρόνια, με την ηρωική εθνεγερσία των προγόνων μας, το 1821.

 

Και, είναι ιδανική (για τους Τούρκους) η συγκυρία, καθώς τα συμφέροντα τους είναι σφικτά συνυφασμένα με τα συμφέροντα της Γερμανίας, η οποία διαφεντεύει την Οικονομία της Χώρας μας, όπως όλοι διαπιστώνουμε.

Αυτός είναι ο λόγος που βλέπουμε τις Ελληνικές κυβερνήσεις (Δεξιόστροφες και Αριστερόστροφες) με διάφορες ενέργειες ή παραλήψεις ενεργειών τους, να υπηρετούν με συνέπεια τις Τουρκικές βλέψεις και συμφέροντα, εις βάρος της πατρίδας μας, σαν ήδη η Χώρα μας να έχει έχει επιστρέψει στην κατάσταση Οθωμανικού βιλαετίου…

 

Χωρίς αυτές τις ενέργειες ή παραλήψεις ενεργειών των Ελληνικών κυβερνήσεων, δεν θα μπορούσε ποτέ η Τουρκία να περάσει τα όρια που της επιβάλλει το Διεθνές Δίκαιο, σύμφωνα με το οποίο δεν μπορεί να έχει καμία πρόσβαση στα Μεσογειακά κοιτάσματα υδρογονανθράκων αλλά, κυρίως, να αποκτήσει επαφή με τα κρίσιμα Γεωπολιτικά σημεία της Μεσογείου.

 

Αυτές οι ενέργειες, ή οι παραλήψεις ενεργειών των Ελληνικών κυβερνήσεων, ήταν και είναι απαραίτητες για να στηρίξει η Τουρκία, τη θεμελίωση της ανοικοδόμησης της νεο-Οθωμανικής αυτοκρατορίας, την οποία ήδη επιχειρεί, με στρατιωτικές επιχειρήσεις που απλώνονται από το Καραμπάχ μέχρι τη Λιβύη.

 

Και έρχεται το καθεστώς της κομματοκρατούμενης Ολιγαρχίας, Δεξιόστροφης και Αριστερόστροφης, έτοιμο (κατ’ απαίτηση των Γερμανών και των Νατοϊκών) να δώσει στους Τούρκους, αυτό που δεν τους δίνει το Διεθνές Δίκαιο.

Αυτό το οποίο θα έπρεπε, οι Έλληνες, να διαφυλάξουμε ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ, διότι αν χαθεί, χάνεται μαζί του (από τον ήδη οικοδομούμενο Γερμανο-Τουρκικό άξονα) και η μελλοντική ανεξαρτησία μας !!

 

Με απλά Ελληνικά, με δικές μας ενέργειες (που υπαγορεύουν στο πολιτικό κατεστημένο οι φίλοι μας Γερμανοί και Νατοϊκοί, “για το καλό μας” και αυτό τις εκτελεί αμελητί) προετοιμάζεται η επιστροφή Ελλάδας και Κύπρου, στο καθεστώς του Τουρκικού βιλαετίου, που ήταν πριν 200 χρόνια, πριν από την εθνεγερσία του 1821, που φέτος γιορτάζουμε τα 200 χρόνια της.

Αυτό δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε να γίνει.

Τουλάχιστον, χωρίς να αντισταθούμε.

 

Και, πρέπει να παραδεχτούμε πως, αποτελεσματική αντίσταση, δεν είναι να εξαντλούμαστε στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή μας, γράφοντας λυπητερά ή οργισμένα άρθρα, ή να χτυπιόμαστε στους δρόμους και στις πλατείες με τα ΜΑΤ, τη ΔΙΑΣ και τα ΕΚΑΜ, διαμαρτυρόμενοι για τις καταστροφικές επιλογές του καθεστώτος.

 

Όπως, επίσης, πρέπει να παραδεχτούμε πως η κατάσταση δεν έχει ανάγκη από ένα ακόμη κόμμα του 3, 5, 7, ή και 10-12%, που θα υποσχεθεί κι αυτό, όπως και όλα τα άλλα, πως αυτό είναι που με την άξια ηγεσία του θα σώσει τη Χώρα, ενώ δεν θα μπορεί να κάνει τίποτε περισσότερο από το τίποτε.

 

Η Ελλάδα, σήμερα, έχει ανάγκη από μία νέα, μεγάλη πολιτική κοινωνική δύναμη, ικανή να πάρει άμεσα στα χέρια της το πηδάλιο της Χώρας, για να σώσει ότι σώζεται ακόμη.

Η δύναμη αυτή, υπάρχει!

 

Βρίσκεται, βέβαια, διάσπαρτη και κατατμημένη, τόσο στους απέχοντες των εκλογών, όσο και στους ψηφοφόρους των Δεξιών, Κεντρώων και Αριστερών κομμάτων. Είναι το σύνολο των Ελληνίδων και Ελλήνων Δημοκρατών και Πατριωτών που έχουν προδοθεί ξεδιάντροπα από τα κόμματα αυτά, τα οποία τα τελευταία χρόνια έχουν υβρίσει και φτύσει χυδαία, με λόγια και με πράξεις, τόσο τη Δημοκρατία όσο και τον Πατριωτισμό.

Οι πολίτες αυτοί, αποτελούν ένα μέρος μεγαλύτερο από το 75-80% της Ελληνικής κοινωνίας.

 

Η ιστορική στιγμή επιτάσσει, αυτή η δύναμη, που είναι η μόνη που μπορεί να πάρει άμεσα στα χέρια της το πηδάλιο της Χώρας, να αποκολληθεί από τις κομματικές της εξαρτήσεις, και να ενωθεί σε μία απόφαση , για να σώσει ότι σώζεται ακόμη,

Η απόφαση αυτή, δεν μπορεί να είναι άλλη από την απελευθέρωση της Χώρας από τους εσωτερικούς και εξωτερικούς δυνάστες της.

 

Η Πρωτοβουλία Πολιτών ΠΝΥΚΑ-21,

μέσα στα πλαίσια και του άρθρου 52 του Συντάγματος,

καλεί τη δύναμη αυτή

 

να αποκολληθεί από τις κομματικές της εξαρτήσεις και να αποφασίσει μόνη της, αν δεν θέλει να παραμείνει ταϊστής (από τις δικές της σάρκες) του τέρατος της κομματικής Σκύλλας/Χάρυβδης, ή να πάρει πίσω αυτό που αυτό το τέρας (ως αντιπροσωπευτικό σύμβολο του καθεστώτος της Ολιγαρχίας) της έχει κλέψει ύπουλα: Τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, δηλαδή το (και Συνταγματικά κατοχυρωμένο) δικαίωμα να είναι αυτή, η κοινωνία, που αποφασίζει για τη ζωή της και τις τύχες της.

 

Για να πάρει η κοινωνία την απόφαση αυτή, δεν χρειάζεται αρχηγός και ηγετική ομάδα.

Ο κάθε πολίτης μπορεί μόνος του να απαντήσει σε ένα δημοψήφισμα, στο τι θέλει και τι δεν θέλει. Και αυτό πρόκειται να γίνει.

 

Η πολιτική πρόταση που διατυπώνει η Πρωτοβουλία Πολιτών ΠΝΥΚΑ-21, είναι μία εντελώς διαφορετική από όλες τις άλλες που υπάρχουν. Απευθύνεται στην Ελληνίδα και στον Έλληνα πολίτη, που :

 

(α) αγαπά την Πατρίδα ως υπέρτατη πολιτική αξία, διότι χωρίς Πατρίδα δεν μπορεί να υπάρξει ελευθερία και χωρίς ελευθερία υπάρχει μόνον υποδούλωση, για την αποφυγή της οποίας οι Έλληνες έχουμε χύσει ποταμούς αίματος.

 

(β) πιστεύει στη Δημοκρατία, ως το μόνο πολίτευμα που ελευθερώνει τον πολίτη, διότι είναι το μόνο που του δίνει το δικαίωμα να είναι αυτός που αποφασίζει για τα προβλήματα της κοινωνίας του, καθώς είναι αξίωμα πως, ελεύθερος είναι μόνον αυτός (άνθρωπος ή κοινωνία) που μπορεί να αποφασίζει ο ίδιος, για ό,τι αφορά την ύπαρξη του

 

και τον καλεί:

 

1ον) Να ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ για το αν θέλει, τη Χώρα του ΕΛΕΥΘΕΡΗ ή ΥΠΟΔΟΥΛΗ, με τι δική του ανάλογη μοίρα.

 

2ον) Να εξασφαλίσει την εκτέλεση/πραγματοποίηση των αποφάσεων που θα πάρει.

 

Αυτές οι δύο εξαιρετικά σημαντικές ενέργειες, που κανένα κόμμα, Κίνημα, Κίνηση κλπ, δεν έχει θέσει στην απόφαση της κοινωνίας ΠΟΤΕ, από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους, επιτυγχάνονται σε δύο φάσεις, με μία απλή πράξη του πολίτη, που είναι η συμμετοχή του στο “Δημοψήφισμα”!

Α’ ΦΑΣΗ: ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

  • Στην πρώτη φάση, Ο ΛΑΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ, στα μεγάλα θέματα που απασχολούν σήμερα την ελληνική κοινωνία.

 

Η ΠΝΥΚΑ-21, δίδει στο λαό τη δυνατότητα να ψηφίσει τι θέλει, μέσα από τη διαδικασία ενός άτυπου μεν, αλλά ισχυρότατου πολιτικά “Δημοψηφίσματος”, που οργανώνει η ίδια, μέσα στα πλαίσια του άρθρου 52 του Συντάγματος, που αναφέρει ρητά:

  • “H ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας, τελεί υπό την εγγύηση όλων των λειτουργών της Πολιτείας, που έχουν υποχρέωση να τη διασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση. Nόμος ορίζει τις ποινικές κυρώσεις κατά των παραβατών της διάταξης αυτής”.

Τα θέματα του Δημοψηφίσματος, για τα οποία θα αποφασίσει ο πολίτης ψηφίζοντας, θα είναι:

  • Ποιο πολίτευμα προτιμάς;

    1. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    2. ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ
    3. ΜΟΝΑΡΧΙΑ
    4. ΑΛΛΟ

     

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι το πολίτευμα κατά το οποίο αποφασίζει ο λαός για τη λύση του κάθε προβλήματος του).

    ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ, είναι το πολίτευμα κατά το οποίο αποφασίζουν κάποιοι λίγοι για τη λύση κάθε προβλήματος του λαού).

    ΜΟΝΑΡΧΙΑ, είναι το πολίτευμα κατά το οποίο αποφασίζει ένας, ο Μονάρχης, για τη λύση κάθε προβλήματος του λαού).

  • Θέλεις την ένωση όλων των πατριωτικών και δημοκρατικών δυνάμεων, σε μια μεγάλη δύναμη, προκειμένου να πάρει ο λαός την εξουσία και να εφαρμοσθεί η Δημοκρατία;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ
  • Θέλεις να υποστηριχτούν με κάθε τρόπο οι γεννήσεις ελληνοπαίδων και να επαναπατρισθούν οι 700.000 προσφάτως ξενητεμένοι Έλληνες, ώστε να σταματήσει η επικίνδυνη μείωση του ελληνικού πληθυσμού;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ
  • Θέλεις να μπει τέλος στο να λειτουργεί η Χώρα μας ως οικονομικό προτεκτοράτο και αποικία ξένων δυνάμεων;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ
  • Θέλεις να μπει τέλος στην ασύδοτη προπαγάνδα της κάθε κυβέρνησης που, με τα ΜΜΕ, περνά στον λαό το κάθε ψέμα της για αλήθεια ;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ
  • Θέλεις τη δίκη των πρωταιτίων του πραξικοπήματος της 6ης Ιουλίου 2015, οι οποίοι άλλαξαν το 62% ΟΧΙ σε ΝΑΙ, ανατρέποντας το θεμέλιο της Δημοκρατίας;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ

     

  • Θέλεις την ακύρωση της “Συμφωνίας των Πρεσπών”;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ

     

  • Θέλεις να μπει τέλος στη μόνιμα φοβική και ενδοτική πολιτική της Χώρας μας, απέναντι στον Τουρκικό μεγαλοϊδεατισμό και επιθετικότητα;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ
  • Θέλεις να μπει τέλος στην αντικατάσταση των γηγενών Ελλήνων, από αλλοδαπούς ;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ
  • Η “Παγκοσμιοποίηση της Νέας Τάξης” διαλύει τα έθνη/κράτη. Θέλεις αυτό να σταματήσει να γίνεται στη Χώρα μας;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ
  • Θέλεις να μπει τέλος στον αφελληνισμό της νεολαίας μας, που σκοπό έχει την εξαφάνιση της αιώνιας ιστορικής συνέχειας του ελληνισμού;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ
  • Θέλεις τα, κατοχυρωμένα με διεθνείς νόμους, ανθρώπινα δικαιώματα, να μη μπορούν να παραβιάζονται με διάφορα προσχήματα, όπως πχ υγειονομικού ή κλιματολογικού περιεχομένου;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ
  • Θέλεις να δικαστούν όσοι, μετά την μεταπολίτευση, σφετερίστηκαν τα αξιώματα τους και έβλαψαν ή και πρόδωσαν, την πατρίδα ή τη δημοκρατία;

    1. ΝΑΙ
    2. ΟΧΙ

     

Για το κάθε θέμα, προ της ψηφοφορίας, θα υπάρξει οργανωμένος διάλογος μεταξύ των υποστηρικτών αμφοτέρων των απόψεων.

 

Η ψηφοφορία θα διεξαχθεί με αδιάβλητο σύστημα και θα αποτελέσει άτυπο μεν, αλλά πολιτικώς ισχυρότατο “Δημοψήφισμα”.

 

Β’ ΦΑΣΗ: ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

 

  • Στη δεύτερη φάση, ο λαός που ψήφισε, εξασφαλίζει (με τον όγκο της συμμετοχής του) την εκτέλεση της απόφασης που θα προκύψει από το “Δημοψήφισμα”.

 

Η εξασφάλιση αυτή, επιτυγχάνεται ως εξής:

  • Ως γνωστόν, για να είναι εκτελεστέα η απόφαση κάθε Δημοψηφίσματος, πρέπει να έχει ψηφιστεί από το 50%+1 των ψηφισάντων πολιτών. Στο ηρωϊκό Δημοψήφισμα του Ιουλίου του 2015, το ΟΧΙ ψηφίστηκε από 3.778.000 πολίτες.

 

  • Το ίδιο ακριβώς θα ισχύσει και για το οιονεί “Δημοψήφισμα” που θα οργανώσει η ΠΝΥΚΑ-21,

 

  • Εφ’ όσον ο λαός θα έχει επικυρώσει με μία ανάλογη πλειοψηφία την απόφαση του στο “Δημοψήφισμα  για την Ελλάδα που θέλω”, αυτομάτως, ο λαϊκός αυτός όγκος, συσπειρωμένος στην Πρωτοβουλία Πολιτών ΠΝΥΚΑ-21, θα αποτελεί την κυρίαρχη, πλέον, λαϊκή-πολιτική δύναμη που απαιτείται, ώστε να επιβάλλει τις αποφάσεις της, ως επόμενη κυβέρνηση.

 

  • Στο μεταξύ, η ίδια αυτή λαϊκή δύναμη, μόλις αναπτυχθεί και αποκτήσει ένα μέγεθος που να δικαιολογεί την ύπαρξη “ηγετικής ομάδας” και “αρχηγού”, τότε, μέσα από αδιάβλητες δημοκρατικές διαδικασίες και ψηφοφορίες, θα επιλέξει τα πρόσωπα που θα αποτελέσουν την εκτελεστική ομάδα των αποφάσεων της και την ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ που απαιτούν οι περιστάσεις .

 

  • Με άλλα λόγια, οι πολίτες που ψήφισαν την απόφαση που επικράτησε, αποτελούν αυτομάτως την κυρίαρχη πολιτική δύναμη της Χώρας, η οποία είναι, πλέον, “κυβέρνηση εν αναμονή” .

 

  • Αυτό, πολιτικά, καθιστά αναβλητέα κάθε απόφαση της κυβέρνησης, καθώς ο κάθε “αντισυμβαλλόμενος” με την (όποια) κυβέρνηση, αποφεύγει την υπογραφή θνησιγενών συμφωνιών. Έτσι, θα ανασχεθεί η πορεία των καταστροφικών επιλογών του καθεστώτος.

 

  • Ο ίδιος αυτός λαός, μετά το αποτέλεσμα του “Δημοψηφίσματος”, θα αποφασίσει (πάλι με σχετική ψηφοφορία) αν θέλει να αναλάβει την κυβερνητική εξουσία σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το Σύνταγμα, ώστε να επιβάλλει, ως κυβέρνηση, την εκτέλεση των αποφάσεων του, ή αν θέλει να αναλάβει την κυβερνητική εξουσία με άλλον τρόπο που, ίσως, προταθεί στο Σώμα των ψηφοφόρων.

 

Η πρόταση της Πρωτοβουλίας ΠΝΥΚΑ-21, αποτελεί πιστή προσομοίωση λειτουργίας τής Δημοκρατίας (της πραγματικής) κατά την οποία ο λαός αποφασίζει ο ίδιος, χωρίς τους ενδιάμεσους μεσάζοντες ή χονδρεμπόρους των αποφάσεων του (βουλευτές και κόμματα) .

 

  • Αυτή η ρηξικέλευθη πολιτική πρόταση, εντελώς διαφορετική από το “Ψήφισε εμένα γιατί είμαι καλύτερος από τους άλλους”, έρχεται να δώσει διέξοδο και να συσπειρώσει τη μεγάλη δύναμη του πατριωτικού και δημοκρατικού κόσμου της Ελληνικής κοινωνίας.

 

Ήρθε ή ώρα η κοινωνία, ο (κατά το Σύνταγμα) άρχων / ιδιοκτήτης / αφεντικό της Χώρας, να πάρει τα πράγματα στα χέρια του.

Όχι για λόγους θεωρητικούς και ιδεολογικούς, αλλά διότι μόνον έτσι μπορούν να διορθωθούν τα εγκληματικά λάθη ή προθέσεις της κυβερνώσας Ολιγαρχίας και να σωθεί το  αύριο της Χώρας και της Ελληνικής κοινωνίας.

 

Ήδη ξεκίνησε η συσπείρωση, από τους πρώτους πολίτες που συμφωνούν με τα παραπάνω και θεωρούν πως δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο σε υποστηρίξεις μικρού βεληνεκούς.

 

Ή θα συσπειρωθούμε (οι Έλληνες) σε μία μεγάλη λαϊκή δύναμη, ικανή να εξοστρακίσει την αμαρτωλή Ολιγαρχία, ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ, ή θα συνεχίσουμε, “δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, να προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα”… όπως γράφει κι ο ποιητής.

 

Οι υπογράφοντες, αποτελούμε την αρχική ομάδα πολιτών που συμφωνούμε με την εν λόγω πολιτική πρόταση και καλούμε κάθε Ελληνίδα και Έλληνα να προσέλθει στο “Δημοψήφισμα για την Ελλάδα του αύριο”, ως την καλύτερη λύση στο ακανθώδες πρόβλημα που έχει δημιουργήσει η παρατεινόμενη παραμονή της φαύλης κομματοκρατίας, στη διακυβέρνηση της Χώρας μας.

  • Αργυρόπουλος Σωτήρης, Σύμβ. Διαχ. Ακίνητης Περιουσίας & Διεθνούς Εμπορίου
  • Αρκάς Ευάγγελος, PhD Αστροφυσικός
  • Βάιλα Κυριακή, Web Designer
  • Βαμβουκάκης Κωνσταντίνος του Εμμανουήλ, Αξ/κός Π.Α εα
  • Γαλανόπουλος Νίκος,  Οικονομολόγος
  • Γεοβανόπουλος Φώτης, Δημοσιογράφος
  • Γκούσκος Τζανής, Οικονομολόγος
  • Γραμματικάκης Ευάγγελος, Επιχειρηματίας
  • Διαμαντής Στέλιος, Ιδ. Υπάλληλος
  • Ζησόπουλος Δημήτρης, Σκηνοθέτης
  • Ιακωβίδης Ιάκωβος, Ψυχολόγος
  • Ιακωβίδης Όθων, Πολ. Ακτιβιστής-Συγγραφέας
  • Ιακωβίδης Σέργιος, Ιδ. Υπάλληλος
  • Ιωάννου Πέτρος, Εκπαιδευτικός, Δημοσιογράφος
  • Καλεντερίδης Σταύρος, Πολιτικός Επιστήμων
  • Καμπά Πασχαλίνα, Νοσοκομειακός
  • Καραϊσκος Κώστας, Εκπαιδευτικός
  • Καστρινάκη Λιάνα, Δικηγόρος
  • Κεχρή Ελένη, Οικοκυρικά
  • Κοβατση Εύη, Φιλόλογος-Ιστορικός
  • Μάνου Αφροδίτη, Συνθέτης – Ερμηνεύτρια
  • Μητροπέτρος Γιώργος, Φοροτεχνικός
  • Μπρουτζάκης Νικος, Επιχειρηματίας
  • Ξενοφώντος Ξένης, Δημοσιογράφος (Κύπρος)
  • Παπαδόπουλος-Τετράδης Γιώργος, Δημοσιογράφος
  • Παπανίδου-Μπρούσου Αναστασία , Συγγραφέας
  • Δρ. Παρασκευουλάκος Ιωάννης , Μηχανικός Συστημάτων παραγ. & Διοίκησης
  • Σερέτης Αντώνης, Επιχειρηματίας
  • Σκλήνος Νικόλαος, Πολ. Μηχανικός
  • Σουραβλά Ευστρατία, Ζωγράφος
  • Σπαθάτου Αδαμαντία, Εκπαιδευτικός-Συγγραφέας
  • Σφακιανάκη Ειρήνη, BSc, MBA Intelligent Leadership (IL) Executive Coach
  • Τσιαντής Κώστας,  Καθηγητής, Παν. Δυτικής Ατικής
  • Τσιμπούρης Δημήτριος, Αρχιπλοίαρχος ε.α, Συγγραφέας, Ποιητής
  • Φιλίππου Γιάννης, Ιδ. Υπάλληλος
  • Φλαμουρίδου Ελένη, Σχεδιάστρια μόδας – ζωγράφος
  • Χάχαλης Αλέξανδρος, Συνθέτης, Ποιητής
Μετάβαση στο περιεχόμενο